Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Majerić, D. (2019). Važnost umrežavanja za uspjeh poduzetnika (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483196
Majerić, Domagoj. "Važnost umrežavanja za uspjeh poduzetnika." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483196
Majerić, Domagoj. "Važnost umrežavanja za uspjeh poduzetnika." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483196
Majerić, D. (2019). 'Važnost umrežavanja za uspjeh poduzetnika', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483196
Majerić D. Važnost umrežavanja za uspjeh poduzetnika [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483196
D. Majerić, "Važnost umrežavanja za uspjeh poduzetnika", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483196