Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Blažević, N. (2015). Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude grada Karlovca (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:498570
Blažević, Natalija. "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude grada Karlovca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:498570
Blažević, Natalija. "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude grada Karlovca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:498570
Blažević, N. (2015). 'Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude grada Karlovca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:498570
Blažević N. Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude grada Karlovca [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 13.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:498570
N. Blažević, "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude grada Karlovca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:498570