prikaz prve stranice dokumenta DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE

Jelić, Matej
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Citirajte ovaj rad

Jelić, M. (2019). DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739

Jelić, Matej. "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739

Jelić, Matej. "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739

Jelić, M. (2019). 'DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739

Jelić M. DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739

M. Jelić, "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.