Špelić, A. (2020). Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816
Špelić, Andreja. "Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816
Špelić, Andreja. "Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816
Špelić, A. (2020). 'Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816
Špelić A. Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816
A. Špelić, "Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816