Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Krizman, M. (2020). Digitalni marketing u turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:080769
Krizman, Marta. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:080769
Krizman, Marta. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:080769
Krizman, M. (2020). 'Digitalni marketing u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:080769
Krizman M. Digitalni marketing u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:080769
M. Krizman, "Digitalni marketing u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:080769