završni rad
UPOTREBA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU

Kovačić, Leonard
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kovačić, L. (2020). UPOTREBA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:540362

Kovačić, Leonard. "UPOTREBA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:540362

Kovačić, Leonard. "UPOTREBA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:540362

Kovačić, L. (2020). 'UPOTREBA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:540362

Kovačić L. UPOTREBA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:540362

L. Kovačić, "UPOTREBA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:540362

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.