diplomski rad
Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama

Matunec, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Matunec, K. (2020). Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879

Matunec, Katarina. "Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879

Matunec, Katarina. "Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879

Matunec, K. (2020). 'Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879

Matunec K. Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 09.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879

K. Matunec, "Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:163879

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.