Šipek, M. (2016). Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
Šipek, Martina. "Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
Šipek, Martina. "Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
Šipek, M. (2016). 'Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
Šipek M. Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
M. Šipek, "Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203