završni specijalistički
ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA

Vale, Sanja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vale, S. (2020). ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807296

Vale, Sanja. "ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807296

Vale, Sanja. "ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807296

Vale, S. (2020). 'ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807296

Vale S. ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807296

S. Vale, "ATRIBUCIJSKO MODELIRANJE U DIGITALNOM MARKETINGU TEMELJEM PODATAKA O KORIŠTENJU UREĐAJA", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807296

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.