Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Filipović, G. (2020). MARKETING NA PRIMJERU VELIKOG PODUZEĆA - DM (DROGERIE MARKT) (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821057
Filipović, Gabriela. "MARKETING NA PRIMJERU VELIKOG PODUZEĆA - DM (DROGERIE MARKT)." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821057
Filipović, Gabriela. "MARKETING NA PRIMJERU VELIKOG PODUZEĆA - DM (DROGERIE MARKT)." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821057
Filipović, G. (2020). 'MARKETING NA PRIMJERU VELIKOG PODUZEĆA - DM (DROGERIE MARKT)', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821057
Filipović G. MARKETING NA PRIMJERU VELIKOG PODUZEĆA - DM (DROGERIE MARKT) [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821057
G. Filipović, "MARKETING NA PRIMJERU VELIKOG PODUZEĆA - DM (DROGERIE MARKT)", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821057