završni rad
UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Antonia Šiško (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Šiško, A. (2015). UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

Šiško, Antonia. "UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

Šiško, Antonia. "UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

Šiško, A. (2015). 'UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

Šiško A. UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

A. Šiško, "UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623