Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Prevendar, M. (2020). Upotreba fotografije u marketinškoj promociji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:803530
Prevendar, Maja. "Upotreba fotografije u marketinškoj promociji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:803530
Prevendar, Maja. "Upotreba fotografije u marketinškoj promociji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:803530
Prevendar, M. (2020). 'Upotreba fotografije u marketinškoj promociji', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:803530
Prevendar M. Upotreba fotografije u marketinškoj promociji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:803530
M. Prevendar, "Upotreba fotografije u marketinškoj promociji", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:803530