Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Babić, A. (2020). Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog ponašanja potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963255
Babić, Anđela. "Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963255
Babić, Anđela. "Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963255
Babić, A. (2020). 'Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog ponašanja potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963255
Babić A. Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog ponašanja potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963255
A. Babić, "Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog ponašanja potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963255