Perković, B. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:123861
Perković, Barbara. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:123861
Perković, Barbara. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:123861
Perković, B. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:123861
Perković B. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:123861
B. Perković, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:123861