završni rad
Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji

Varga, Tena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Varga, T. (2020). Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223

Varga, Tena. "Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223

Varga, Tena. "Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223

Varga, T. (2020). 'Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223

Varga T. Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223

T. Varga, "Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:569223

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.