Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Ljubičić, A. (2020). Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195
Ljubičić, Anđela. "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195
Ljubičić, Anđela. "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195
Ljubičić, A. (2020). 'Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195
Ljubičić A. Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195
A. Ljubičić, "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195