Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Poljančić, A. (2020). Trgovački marketing (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313810
Poljančić, Antonio. "Trgovački marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313810
Poljančić, Antonio. "Trgovački marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313810
Poljančić, A. (2020). 'Trgovački marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313810
Poljančić A. Trgovački marketing [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313810
A. Poljančić, "Trgovački marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313810