Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kolak, A. M. (2020). Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242
Kolak, Ana Marija. "Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242
Kolak, Ana Marija. "Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242
Kolak, A. M. (2020). 'Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242
Kolak AM. Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242
A. M. Kolak, "Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242