Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Makelja, M. (2020). Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855
Makelja, Matea. "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855
Makelja, Matea. "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855
Makelja, M. (2020). 'Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855
Makelja M. Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855
M. Makelja, "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855