prikaz prve stranice dokumenta Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca

Makelja, Matea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Makelja, M. (2020). Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Makelja, Matea. "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Makelja, Matea. "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Makelja, M. (2020). 'Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Makelja M. Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

M. Makelja, "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.