Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ros, A. (2020). Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530
Ros, Antonio. "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530
Ros, Antonio. "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530
Ros, A. (2020). 'Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530
Ros A. Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530
A. Ros, "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530