završni rad
Elementi marketinškog miksa turističke destinacije Vodice

Mihovil Nakić-Vojnović (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad

Nakić Vojnović, M. (2015). Elementi marketinškog miksa turističke destinacije Vodice (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459616

Nakić Vojnović, Mihovil. "Elementi marketinškog miksa turističke destinacije Vodice." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459616

Nakić Vojnović, Mihovil. "Elementi marketinškog miksa turističke destinacije Vodice." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459616

Nakić Vojnović, M. (2015). 'Elementi marketinškog miksa turističke destinacije Vodice', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459616

Nakić Vojnović M. Elementi marketinškog miksa turističke destinacije Vodice [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459616

M. Nakić Vojnović, "Elementi marketinškog miksa turističke destinacije Vodice", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:459616