Ćorić, M. (2021). Promocija proizvoda u glazbenoj industriji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802821
Ćorić, Marija. "Promocija proizvoda u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802821
Ćorić, Marija. "Promocija proizvoda u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802821
Ćorić, M. (2021). 'Promocija proizvoda u glazbenoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802821
Ćorić M. Promocija proizvoda u glazbenoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802821
M. Ćorić, "Promocija proizvoda u glazbenoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802821