Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kelava, A. (2021). Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601
Kelava, Ana. "Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601
Kelava, Ana. "Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601
Kelava, A. (2021). 'Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601
Kelava A. Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601
A. Kelava, "Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601