završni rad
PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA

Ante Štokić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Štokić, A. (2015). PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594

Štokić, Ante. "PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594

Štokić, Ante. "PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594

Štokić, A. (2015). 'PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594

Štokić A. PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594

A. Štokić, "PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594