Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Glasnović, J. (2021). ULOGA MARKETINGA I INTERNET TRGOVINE NA PRODAJU I DISTRIBUCIJU AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE BENTLEYA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258186
Glasnović, Josip. "ULOGA MARKETINGA I INTERNET TRGOVINE NA PRODAJU I DISTRIBUCIJU AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE BENTLEYA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258186
Glasnović, Josip. "ULOGA MARKETINGA I INTERNET TRGOVINE NA PRODAJU I DISTRIBUCIJU AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE BENTLEYA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258186
Glasnović, J. (2021). 'ULOGA MARKETINGA I INTERNET TRGOVINE NA PRODAJU I DISTRIBUCIJU AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE BENTLEYA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258186
Glasnović J. ULOGA MARKETINGA I INTERNET TRGOVINE NA PRODAJU I DISTRIBUCIJU AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE BENTLEYA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258186
J. Glasnović, "ULOGA MARKETINGA I INTERNET TRGOVINE NA PRODAJU I DISTRIBUCIJU AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE BENTLEYA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258186