prikaz prve stranice dokumenta Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu

Pećnjak, Marta
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Pećnjak, M. (2021). Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778726

Pećnjak, Marta. "Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778726

Pećnjak, Marta. "Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778726

Pećnjak, M. (2021). 'Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778726

Pećnjak M. Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 02.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778726

M. Pećnjak, "Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778726

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.