završni rad
Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima

Matija Antonić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad...

Antonić, M. (2016). Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649

Antonić, Matija. "Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649

Antonić, Matija. "Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649

Antonić, M. (2016). 'Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649

Antonić M. Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649

M. Antonić, "Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649