prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing u industriji videoigara
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing u industriji videoigara

Marić, Dario
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Citirajte ovaj rad

Marić, D. (2021). Digitalni marketing u industriji videoigara (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490

Marić, Dario. "Digitalni marketing u industriji videoigara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490

Marić, Dario. "Digitalni marketing u industriji videoigara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490

Marić, D. (2021). 'Digitalni marketing u industriji videoigara', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490

Marić D. Digitalni marketing u industriji videoigara [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490

D. Marić, "Digitalni marketing u industriji videoigara", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.