Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Prpić, H. (2021). Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380
Prpić, Helena. "Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380
Prpić, Helena. "Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380
Prpić, H. (2021). 'Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380
Prpić H. Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380
H. Prpić, "Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380