diplomski rad
Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga

Horvat, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Horvat, M. (2021). Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239111

Horvat, Martina. "Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239111

Horvat, Martina. "Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239111

Horvat, M. (2021). 'Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239111

Horvat M. Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239111

M. Horvat, "Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239111

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.