prikaz prve stranice dokumenta Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti

Ortović, Margareta
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ortović, M. (2021). Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Ortović, Margareta. "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Ortović, Margareta. "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Ortović, M. (2021). 'Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Ortović M. Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

M. Ortović, "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.