prikaz prve stranice dokumenta Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom

Arcella, Laura
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Arcella, L. (2021). Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393554

Arcella, Laura. "Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393554

Arcella, Laura. "Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393554

Arcella, L. (2021). 'Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393554

Arcella L. Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393554

L. Arcella, "Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:393554

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.