Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kušec, N. (2021). Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:414347
Kušec, Nikša. "Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:414347
Kušec, Nikša. "Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:414347
Kušec, N. (2021). 'Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:414347
Kušec N. Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:414347
N. Kušec, "Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:414347