prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja

Tipurić, Ivona
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Tipurić, I. (2021). Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959

Tipurić, Ivona. "Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959

Tipurić, Ivona. "Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959

Tipurić, I. (2021). 'Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959

Tipurić I. Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959

I. Tipurić, "Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.