Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Nedić, I. (2021). Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356538
Nedić, Ivana. "Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356538
Nedić, Ivana. "Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356538
Nedić, I. (2021). 'Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356538
Nedić I. Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356538
I. Nedić, "Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356538