prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača

Balgač, Ema
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Balgač, E. (2021). Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243

Balgač, Ema. "Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243

Balgač, Ema. "Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243

Balgač, E. (2021). 'Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243

Balgač E. Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243

E. Balgač, "Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.