završni rad
CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU

Lidija Jurinić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Jurinić, L. (2015). CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:983346

Jurinić, Lidija. "CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:983346

Jurinić, Lidija. "CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:983346

Jurinić, L. (2015). 'CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:983346

Jurinić L. CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:983346

L. Jurinić, "CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:983346