prikaz prve stranice dokumenta Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's

Anić, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Anić, A. (2022). Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851175

Anić, Anamarija. "Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851175

Anić, Anamarija. "Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851175

Anić, A. (2022). 'Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851175

Anić A. Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 12.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851175

A. Anić, "Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851175

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.