Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Koluder, M. (2022). Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:360451
Koluder, Maja. "Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:360451
Koluder, Maja. "Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:360451
Koluder, M. (2022). 'Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:360451
Koluder M. Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:360451
M. Koluder, "Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:360451