završni rad
Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa

Kovačević, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Kovačević, K. (2022). Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724

Kovačević, Kristina. "Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724

Kovačević, Kristina. "Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724

Kovačević, K. (2022). 'Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724

Kovačević K. Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724

K. Kovačević, "Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.