Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Borgudan, M. (2022). Izgradnja maloprodajne marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329252
Borgudan, Martin. "Izgradnja maloprodajne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329252
Borgudan, Martin. "Izgradnja maloprodajne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329252
Borgudan, M. (2022). 'Izgradnja maloprodajne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329252
Borgudan M. Izgradnja maloprodajne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329252
M. Borgudan, "Izgradnja maloprodajne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329252