Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Majstorović, D. (2022). Utjecaj pandemije na ulogu internet trgovine (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:575701
Majstorović, Dora. "Utjecaj pandemije na ulogu internet trgovine." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:575701
Majstorović, Dora. "Utjecaj pandemije na ulogu internet trgovine." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:575701
Majstorović, D. (2022). 'Utjecaj pandemije na ulogu internet trgovine', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:575701
Majstorović D. Utjecaj pandemije na ulogu internet trgovine [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:575701
D. Majstorović, "Utjecaj pandemije na ulogu internet trgovine", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:575701