Smuđ, P. (2022). Programi lojalnosti i zadovoljstvo potrošača programima lojalnosti maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:673787
Smuđ, Petra. "Programi lojalnosti i zadovoljstvo potrošača programima lojalnosti maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:673787
Smuđ, Petra. "Programi lojalnosti i zadovoljstvo potrošača programima lojalnosti maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:673787
Smuđ, P. (2022). 'Programi lojalnosti i zadovoljstvo potrošača programima lojalnosti maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:673787
Smuđ P. Programi lojalnosti i zadovoljstvo potrošača programima lojalnosti maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:673787
P. Smuđ, "Programi lojalnosti i zadovoljstvo potrošača programima lojalnosti maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:673787