diplomski rad
Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj

Jelušić, Patricia
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jelušić, P. (2022). Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687

Jelušić, Patricia. "Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687

Jelušić, Patricia. "Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687

Jelušić, P. (2022). 'Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687

Jelušić P. Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687

P. Jelušić, "Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.