prikaz prve stranice dokumenta Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke

Miljan, Klara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Miljan, K. (2022). Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778

Miljan, Klara. "Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778

Miljan, Klara. "Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778

Miljan, K. (2022). 'Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778

Miljan K. Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778

K. Miljan, "Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.