prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima

Vidić, Anika
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vidić, A. (2016). Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921

Vidić, Anika. "Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921

Vidić, Anika. "Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921

Vidić, A. (2016). 'Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921

Vidić A. Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921

A. Vidić, "Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.