Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vidić, A. (2016). Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921
Vidić, Anika. "Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921
Vidić, Anika. "Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921
Vidić, A. (2016). 'Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921
Vidić A. Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921
A. Vidić, "Uloga marketinških aktivnosti u sportskim događanjima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225921