Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Krajnović, J. (2022). Utjecaj društvenih mreža na kupovne navike generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031466
Krajnović, Josipa. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne navike generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031466
Krajnović, Josipa. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne navike generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031466
Krajnović, J. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovne navike generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031466
Krajnović J. Utjecaj društvenih mreža na kupovne navike generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031466
J. Krajnović, "Utjecaj društvenih mreža na kupovne navike generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031466