Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Macan, A. (2022). Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403526
Macan, Ana. "Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403526
Macan, Ana. "Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403526
Macan, A. (2022). 'Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403526
Macan A. Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403526
A. Macan, "Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403526