prikaz prve stranice dokumenta WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN

Škugor, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Citirajte ovaj rad

Škugor, P. (2015). WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Škugor, Petra. "WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Škugor, Petra. "WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Škugor, P. (2015). 'WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Škugor P. WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

P. Škugor, "WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.