završni rad
WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN

Petra Škugor (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad...

Škugor, P. (2015). WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Škugor, Petra. "WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Škugor, Petra. "WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Škugor, P. (2015). 'WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

Škugor P. WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584

P. Škugor, "WEB 2.0 TEHNOLOGIJA NA PRIMJERU DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE DEGORDIAN", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:378584