završni rad
MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI

Ena Čengić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Čengić, E. (2015). MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468

Čengić, Ena. "MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468

Čengić, Ena. "MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468

Čengić, E. (2015). 'MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468

Čengić E. MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468

E. Čengić, "MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468